lördag 17 januari 2009

gaaaahhhh

Jag bli galen! Våra element är helt uppfuckade, jag vaknade klockan 4 inatt av att det lät förskräckligt från dem. Vanligtvis brukar det bli bättre av att man skruvar på reglaget, men nej. Så jag låg vaken från 4 till 6 imorse. Vårt fastighetsbolag har till råga på allt inget journummer för felanmälningar, så jag skickade iväg ett mail i morse. Hoppas de fixar det snart, annars finns det en viss risk för att jag ska bli galen!

Min impulsiva del av hjärnan (ja, jag har en sån) bestämde att jag skulle åka till Thailand i juni och backpacka i en månad. Min syster Sara ringde igår då hon fått tag på billiga biljetter. Sweet! Så nu gäller det verkligen att spara vartenda öre, jobba som en tok och banna alla onödiga fikabesök och skära ner på all onödig konsumtion. Ska verkligen bli skitkul, jag är så trött på skolan så en paus vore inte helt fel. Tips för reserutt emottages tacksamt eftersom jag är en backpackernybörjare.

1 kommentar: